کتاب « مسافر عاشق» تقدیم خانواده شهید سالخورده شد

کتاب « مسافر عاشق» تقدیم خانواده شهید سالخورده شد

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام طالبی گفت: کتاب « مسافر عاشق» داستان زندگی شهید مدافع حرم « محمد تقی سالخورده» تقدیم خانواده شهید سالخورده شد.

حجت‌الاسلام «صادق طالبی مازندرانی»، امروز ( 9 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کتاب «مسافر عاشق»، احوال سرگرد «محمد تقی سالخورده» شهید مدافع حرم نکا، اهل روستای شهاب الدین نکا در شرق مازندران است که در خان طومان به شهادت رسید.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزاد کلا نکا افزود: این کتاب که به تازگی روانه بازار شده است در این روزها که مصادف با سالروز شهادت شهدای خان طومان است؛ تقدیم به پدر بزرگوار شهید سالخورده شد.

این مولف که بیش از 50 عنوان کتاب را در کارنامه نگارشی خود دارد، اظهار کرد: کتاب «مسافر عاشق» در بر دارنده سیره اخلاقی بزرگمردی است که روش زندگی جوانان غیور را به جوانان مسلمانی که می خواهند، پیرو قرآن و اهل بیت باشند به خوبی می آموزد و یاد می دهد.

 

طالبی گفت: همه ما مدیون رشادت های این شهدا هستیم و اگر اینها نبودند بی تردید کشور به دست داعشیان بی دین می افتاد.

به گزارش شبستان، حجت الاسلام طالبی در کارنامه خویش، هفت ترجمه و بیش از ۵۰ تالیف که ۴۰ تالیف به چاپ رسیده است و همچنین سه کتاب برای کودکان با عنوان های «حجاب برای دختران ابتدایی»، «حاجی کوچولوی کربلا» درباره حضرت علی اصغر و آموزش قرآن با شعر و داستان برای کودکان را دارد.

 

حجت الاسلام طالبی، هزینه چاپ برخی از کتاب ها را جهت ایستادگی در برابر اشاعه تاسف بار رمان های غربی بین جوانان و نوجوانان به طور شخصی، انجام می دهد.

پایان پیام/ 175