طرح «هر مسجد؛ یک قربانی» در کانون‌های مساجد یزد اجرا می‌شود

طرح «هر مسجد؛ یک قربانی» در کانون‌های مساجد یزد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
آیت‌الله مدرسی گفت: افراد نیازمند در کنار همه اقلام به پروتئین و مواد گوشتی نیز نیاز دارند به همین دلیل اهالی مساجد به‌ ویژه کانون‌های مسجدی طرح «هر مسجد، یک قربانی» را کلید زده‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، آیت‌ الله «سیدمحمدکاظم مدرسی» با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با «همدلی و کمک مومنانه» مردم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان که ماه مواسات، همدلی و کمک مومنانه است بحمدلله مردم ما تلاش بسیار خوبی در قالب قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه از خود نشان دادند.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد افزود: نیازمندان در کنار همه اقلام به پروتئین و مواد گوشتی نیز نیاز دارند به همین دلیل دوستان در مراکز مختلف به‌ ویژه کانون‌های مساجد طرح جدیدی با عنوان «هر مسجد یک قربانی» را کلید زدند که در آن، وجوه مساجد متقاضی جمع آوری شده و در اختیار فرد معتمد از کانون فرهنگی هنری مجری قرار می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: افراد معتمد از هر کانون اقدام به قربانی می‌کنند و به ازای هر مقداری که مساجد کمک مومنانه خود را در اختیار کانون قرار دهند، به همان مقدار و – شاید به لطف الهی- کمی بیشتر از آن مبلغ، گوشت‌ بسته بندی شده در اختیار معتمدین محل قرار می‌گیرد تا بین مستمندان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شود.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: امیدواریم این کار خیر و پرثمر و پرارزش توسط برادران و خواهران مومن گسترش یافته و هر چه بیشتر انجام شود.

 

پایان پیام/ 9