کمک مومنانه اهالی مسجد جامع قدس به نیازمندان به یاد سردار سلیمانی

کمک مومنانه اهالی مسجد جامع قدس به نیازمندان به یاد سردار سلیمانی

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
مسجد جامع قدس بسته‌های ارزاق را در لبیک به مطالبه مقام معظم رهبری و به یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، میان محرومان و نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد جامع قدس (واقع در تهران، شهرک سجادیه) با فعالیت پایگاه مقاومت بسیج شهید نظام دوست و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حوزه 321، اقدام به توزیع بسته های ارزاق به یاد شهید سردار قاسم سلیمانی و به منظور تحقق رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان کرد.

 

بنا بر این گزارش، این بسته های ارزاق شامل روغن، ماکارانی، برنج، رب، خرما، گوشت و مرغ است که همراه با ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده توزیع شد. ضمنا زندگی نامه و تصویر شهید سلیمانی نیز تقدیم خانواده های نیازمند شد.

 

مسجد جامع قدس، پایگاه مقاومت بسیج شهید نظام دوست و حوزه مقاومت بسیج حوزه 321 درنظر دارند با مشارکت مردمی، بسته های ارزاق دیگری نیز در ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) به یاد شهدای مدافع حرم میان خانواده های نیازمند توزیع کنند.

 

این گزارش می افزاید، اعضای واحدهای مختلف مسجد جامع قدس از جمله مهدکودک، دارلقرآن و کتابخانه در کار بسته بندی سبدهای ارزاق به امام جماعت، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج یاری می کنند.

پایان پیام/ 397