پخت و توزیع نان رایگان در راستای طرح ملی «راهکار» انجام می شود

پخت و توزیع نان رایگان در راستای طرح ملی «راهکار» انجام می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
عسگریان از پخت و توزیع نان رایگان، افطاری و سحری گرم بین نیامندان به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت و در راستای طرح ملی راهکار همزمان با لیالی قدر خبر داد.

«اسلام عسگریان»، صبح امروز (10 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پخت و توزیع نان رایگان بین نیازمندان از 23-18 ماه مبارک رمضان به تعداد چهارهزار قرص در راستای طرح ملی راهکار به همت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت کلاردشت، انجام می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت افزود: تهیه تنور و پخت و توزیع نان رایگان به تعداد هفت هزار قرص با اولویت مددجویان کمیته امداد و افراد تحت پوشش بهزیستی کلاردشت و همچنین بین عموم مردم یکی از فعالیت های این کانون در روزهای شیوع ویروس کرونا بود که انجام شد و مرحله دوم آن در ماه مبارک ضیافت الهی، صورت خواهد گرفت.

 

عسگریان اظهار کرد: تهیه و توزیع افطاری و سحری گرم را یکی از اقدامات دیگر این کانون در لیالی قدر در راستای طرح ملی راهکار و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: این کانون با همکاری امام جمعه کلاردشت و رایزنی های صورت گرفته با اصناف جهت مراعات حال مستاجرین در این روزهای شیوع ویروس کرونا به یاری 20 مستاجر شتافت.

 

عسگریان ابراز کرد: تهیه و توزیع 250 بسته معیشتی بین نیازمندان به همت کانون و همکاری نهادهای دیگر، ضدعفونی مساجد، سطح شهر و منازل هرشب از اعلام شیوع این مهمان منحوس، انجام شد و در حال حاضر به صورت هفتگی، ادامه دارد که این موارد فقط نمونه هایی از فعالیت ها تا ریشه کنی ویروس کرونا به شمار می آیند.

 

وی به نیمه شعبان اشاره کرد و برپایی ایستگاه صلواتی، ضدعفونی اتومبیل ها، تبلیغات محیطی جهت اشاعه فرهنگ مهدوی و مزین شدن سردرب مسجد جامع به نام حضرت مهدی(عج) را از جمله اقدامات این کانون در جشن نیمه شعبان برشمرد.

پایان پیام/ 86