مستند تلویزیونی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان تولید شد

مستند تلویزیونی امام جماعت مسجد داودقلی زنجان تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
مسئول هماهنگی ساخت مستند حجت الاسلام علی اصغر ولایتی، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان، گفت: به دلیل تقاضای مردمی و دوستداران این روحانی فعال، اقدام به هماهنگی و ساخت مستند زندگی وی شدیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسجد داودقلی زنجان یکی از مساجد تراز اسلامی استان زنجان است که با حضور حجت الاسلام ولایتی امام جماعت این مسجد رونقی دوباره گرفت.

 

احمدی در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: حجت الاسلام ولایتی از روحانیون پرتلاش، جهادی ومردمی زنجان است که اقدامات شبانه روزی وی موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات مردم شده است.

وی ادامه داد: امام جماعت مسجد داودقلی زنجان به معنای واقعی روحانی مردمی واز بطن ومتن مردم است که موجب علاقه و شیفتگی فراوان مردم نسبت به وی شده است.

 

مسئول هماهنگی مستند سفیران گفت: دراین مستند سعی کردیم به صورت واقع بینانه و کاملا طبیعی زندگی ساده و جهادی حاج آقا ولایتی را روایت و زیست مردمی ایشان را به تصویر بکشیم؛ دراین مستند ارتباط صمیمی و نزدیک با قشرهای مختلف، خصوصا جوانان و نوجوانان و پیگیری مشکلات آنان دیده می شود.

احمدی، امام جماعت مسجد داودقلی زنجان را مصداق بارز خادم مردم عنوان کرد و گفت: ابعاد مختلف شخصیتی این جهادگر فی سبیل الله مورد توجه مردم قرار گرفته است که ساده زیستی از این ابعاد مهم شخصیتی ایشان به شمار می رود.

 

وی در ادامه گفت: از فعالیت های شاخص این روحانی فعال می توان به مسائل علمی، تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و جهادی خالصانه اشاره کرد.

احمدی در ادامه ضمن تاکید بر ولایتمداری و اعتقاد عملی به ولایت مطلقه فقیه وعمل به سیره امام وشهدا بعنوان روحانی بسیجی و مبارز به  اقدامات و فعالیت های مصداقی حجت الاسلام علی اصغرولایتی اشاره کرد و گفت: کمک های درمانی، راه اندازی مشاوره های حقوقی، روانشناسی، تربیتی وعلمی، تقدیم جهیزیه به نیازمندان، برگزاری اردوهای جهادی درمناطق محروم، بسته های غذایی ماهانه برای نیازمندان، واسطه گری حل اختلافات مردمی، برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی برای نوجوانان، راه اندازی خیریه برای کمک به مردم، پیگیری مشکلات مردمی از نهادها، مطالبه گری از مسئولان به نفع مردم و خدمات ارزشمند دیگر از جمله خدمات این روحانی خستگی ناپذیر زنجانی است.

وی هدف از ساخت این مستند را معرفی الگوهای عملی وخدمتگزار به جامعه عنوان کرد و گفت: این مستند ارزشمند از شبکه سراسری پخش خواهد شد.

پایان پیام/ 73