توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری

توزیع ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
قلندری گفت: در ادامه توزیع سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان در راستای کمک مومنانه، ۳۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری در حال توزیع است.

« عقیل قلندری» صبح امروز ( 11 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: رزمایش کمک مومنانه در واقع به همت جوانان و مردان و زنان این سرزمین در لبیک به ندای رهبری و حمایت از محرومان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: تلاش برای خدمات رسانی به نیازمندان از جمله برنامه های مهمی است که در این کانون با تمام توان دنبال می شود و با شروع طرح کمک مومنانه در مرحله اول 100 بسته معیشتی و اکنون 30 بسته در حال توزیع است.

 

وی اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و دستور دولت، با توجه به لزوم استمرار همدلی و مشارکت همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کاهش بخشی از اثرهای مخرب شیوع ویروس کرونا و افزایش تاب‌آوری جامعه با امدادرسانی معیشتی و کمک به نیازمندان در کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر در حال انجام است.

 

قلندری گفت: در ادامه توزیع سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان در کمک مومنانه، 30 بسته معیشتی در بین نیازمندان بهشهری در حال توزیع است.

پایان پیام/ 175