بچه های مسجد ماموران خرید مردم به ویژه سالمندان می شوند

بچه های مسجد ماموران خرید مردم به ویژه سالمندان می شوند

تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
ساداتی از اجرای طرح مامور خرید مورد نیاز منازل به ویژه سالمندان در راستای طرح ملی «راهکار» جهت پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

«سيد صادق ساداتی»، ظهر امروز (11 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مسجد حجتیه صبوری شهرستان قائمشهر در سید محله این شهرستان با قدمت چندین ساله در صحنه های پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، صیانت از دستاوردهای انقلاب با تقدیم شهدای گرانقدری در عرصه های مختلف، تاثیرگذار بوده و است.   

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حجتيه صبوری قائمشهر با اشاره به طرح ملی راهکار برگرفته از رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، اظهار کرد: این کانون در راستای اجرای این طرح و جهت پیشگیری از شیوع کرونا به اجرای طرح مامور خرید مورد نیاز منازل به ویژه سالمندان، اقدام کرد.

 

وی بیان کرد: توزیع نان رایگان از قدیم الایام در ماه های رمضان، رجب، محرم و ایام الله های مذهبی، مرسوم بوده و همچنان ادامه دارد.

 

ساداتی ابراز کرد: نیازمندان سید محله قائمشهر، شناسایی شدند و کد دارند که سبد کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در راستای طرح ملی راهکار بین آنها، توزیع خواهد شد.

 

وی به توزیع سبد کالا بین 40 خانواده نیازمند، قبل از عید نوروز به ارزش هر سبد 350 هزار تومان اشاره کرد و گفت: در ماه ضیافت الهی نیز سبد کالا به ارزش هر سبد 400 هزار تومان و در مجموع 20 میلیون تومان با کمک خیرین و ...، توزیع خواهد شد و این فعالیت همچنان تداوم، خواهد داشت.

 

ساداتی، برگزاری دعا و تلاوت های خانگی به صورت مجازی را از فعالیت های دیگر این کانون در ماه مبارک رمضان و شیوع ویروس کرونا اعلام کرد و یادآور شد: استقبال خوبی از این فعالیت ها از سوی خانواده ها تاکنون شده است.

پایان پیام/ 86