راه اندازی مسجد مجازی مسلم بن عقیل در روستای خاصکلا

راه اندازی مسجد مجازی مسلم بن عقیل در روستای خاصکلا

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
مسجد مجازی مسلم بن عقیل خاصکلا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای آمل در ماه رمضان به مدت ۳۰ شب فعالیت می کند.

«عبدالرحمن فلاح»، صبح امروز (13 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مسجد مجازی مسلم بن عقیل خاصکلا به همت کانون فرهنگی هنری شهدای خاصکلا آمل در ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تشکیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد مسلم بن عقیل خاصکلا اظهار کرد: حجت الاسلام «حسن اختر» از اعضای این کانون و سخنران و خطیب توانا با موضوعات مختلف نظیر شناخت سیره حضرت رسول(ص) در پرتو قرآن به سخنرانی می پردازند.

 

وی بیان کرد: در مرحله نخست،توزیع سبد کالا در ماه ضیافت الهی بین 17 خانواده، توزیع شد و مرحله دوم آن در ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام)، صورت خواهد گرفت.

 

فلاح ابراز کرد: قرائت قرآن در فضای مجازی یکی از فعالیت های دیگر این کانون در ماه مبارک رمضان به شمار می آید که با استقبال علاقه مندان تا پایان این ماه، 12 ختم کلام وحی در روستای خاصکلا را شاهد خواهیم بود.

 

وی گفت:چهار مرحله سمپاشی روستای خاصکلا، دو مرحله آهک پاشی این روستا، توزیع چهار مرحله محلول شوینده و تولید ماسک با همکاری یکی از خیرین از اقدامات دیگر این کانون جهت پیشگیری از ویروس کرونا به شمار می آیند.

پایان پیام/ 86