جشنواره‌هاي دهه كرامت به لحاظ كمي و كيفي افزايش يافته است

جشنواره‌های دهه كرامت به لحاظ كمی و كیفی افزایش یافته است

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام‌ والمسلمين‌ ارزاني با اشاره به برنامه‌هاي بزرگداشت دهه كرامت،گفت: امسال جشنواره‌هاي دهه كرامت از نظركمي وكيفي افزايش ‌يافت و ۳۴ دستگاه عضو شورا، براي جلب مشاركت مردمي در برگزاري برنامه‌هاي اين دهه تلاش مي‌كنند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد‌ کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین  «حبیب‌رضا ارزانی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه‌السلام)، با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 98 گفت: تلاش ما این است گامی هرچند مختصر در راستای توسعه و گسترش خدمت‌کریمانه به اهل بیت (علیهم‌السلام) برداریم.

 

رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، مدل اهل بیت را تنها راه نجات‌بخش جامعه دانست و افزود: در حالی که عده‌ای می‌گویند مدل اهل بیت (علیهم‌السلام) یکی از راه‌های نجات محسوب می شود، اما حقیقت آن است که این مدل تنها راه نجات است.

 

وی با بیان اینکه جشنواره‌های دهه کرامت ساماندهی شده اند و از نظر کمی و کیفی افزایش یافته اند، اضافه کرد: تلاش 34 دستگاه عضو شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت این است که برنامه‌های این دهه با همراهی و مشارکت مردم و گروه‌های فرهنگی اجرا شود.

 

حجت‌الاسلام ارزانی با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز موجب ترسیم دقیق چشم‌انداز برنامه‌های دهه کرامت شده‌اند، خاطرنشان کرد: شش کارگروه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت به صورت مشورتی همه ساله سه ماه قبل از ایام دهه کرامت و یک ماه پس از پایان این دهه فعالیت دارند.

 

 

پایان پیام/م