توزیع ۳۸۰ بسته معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان زاغمرز

توزیع ۳۸۰ بسته معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان زاغمرز

تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
شهبازی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک مومنانه بین نیازمندان با کمک کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز، بسیج و طوایف زاغمرز، ۳۸۰ بسته معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان زاغمرز توزیع شد.

« علی شهبازی» امروز ( 14 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معطم رهبری و در یک اقدام خداپسندانه، انسان دوستانه و جهادی با مدیریت امام جمعه زاغمرز، کمک های مومنانه مناسبی به افراد نیازمند اهداء شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: برحسب دستور و با برنامه ریزی انجام شده این کمک های مومنانه در طول ماه مبارک رمضان و در سه نوبت در بین نیازمندان زاغمرزی توزیع می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده از زمان کرونا تاکنون در زاغمرز و به همت جوانان مسجدی اظهار کرد: با وجود تعطیلی مساجد در زمان کرونا، دستگیری و فعالیت انسان دوستانه تعطیل نشده است و با قوت در حال انجام است.

 

شهبازی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک مومنانه بین اقشار آسیب دیده از کرونا و فقرا با کمک کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز، بسیج و طوایف زاغمرز، 380 بسته معیشتی و سبد کالا در بین نیازمندان زاغمرز توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: فعالیت‌های مسجدمحورِ کمک مومنانه، مواساتی و مقابله با ویروس  کرونا  موجب شده است که همدلی و همکاری در بین جوانان و اعضای مختلف جامعه افزایش یابد و مهربانی توسعه یابد که باید این فرهنگ همچنان در دستور کار باشد.

پایان پیام/ 175