دهه كرامت فرصت خوبي براي پاسخگويي علمي و محققانه به شبهات است

دهه كرامت فرصت خوبی برای پاسخگویی علمی و محققانه به شبهات است

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۸
سليمي با اشاره به فعاليت‌هاي اعتاب مقدسه و دستگاه‌هاي عضو شوراي بزرگداشت دهه كرامت، خواستار ورود جدي آنها در عرصه پژوهش و پاسخگويي به شبهات ديني شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد‌ کشور، نشست شورای هماهنگی دهه کرامت، با حضور آیت‌الله «محمد محمدی‌ری‌شهری»، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی امروز دوشنبه ۳ تیر ماه در تالار شیخ صدوق (ره) این آستان برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش، «عباس سلیمی» در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت های جدیدی پیش روی ما قرار داده است و ما باید از این فرصت ها استفاده حداکثری داشته باشیم، گفت: دشمنان ما امروز بیش از هر زمانی به صورت جدی وارد عرصه مبارزه با قرآن و ولایت شده و شبهه‌افکنی‌های زیادی درباره سیره و سبک زندگی اهل بیت(علیهم‌السلام) مطرح می‌کنند؛ دهه کرامت همچون سایر مناسبت‌های دینی فرصت خوبی برای پاسخگویی علمی و محققانه و دقیق به این موضوعات است.

 

معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی‌(علیه‌السلام) با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 98 یادآور شد: ما عملا به سیره و روش اهل بیت (علیهم السلام) کم توجه هستیم زیرا اگر در عمل به خدمت کریمانه به رسم اهل بیت باور داشتیم و آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود اجرا می‌کردیم، سالیانه میلیون‌ها پرونده در دستگاه قضا ثبت نمی شد.

 

وی افزود: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و دستگاه های عضو آن در کنار اجرای تمام برنامه های فرهنگی و هنری خود درحوزه پژوهش و پاسخگویی به شبهات دینی مطرح شده از سوی دشمنان قرآن و ولایت ورود جدی تری داشته باشند.

 

سلیمی در ادامه به برنامه‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی‌(علیه السلام) در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی از جمله برنامه‌های این آستان در دهه کرامت است برای نمونه مسابقه حفظ پیام مهم امام رضا (علیه‌السلام) به حضرت عبدالعظیم حسنی را برگزار می‌کنیم، ضمن اینکه این پیام را به زبان های مختلف ترجمه و در اختیار زائران قرار می دهیم.

 

 

پایان پیام/م