اجرای طرح ملی « راهکار » در بیش از ۱۰۰۰ کانون مساجد هرمزگان

اجرای طرح ملی « راهکار » در بیش از ۱۰۰۰ کانون مساجد هرمزگان

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام پهلوانی از اجرای طرح ملی « راهکار »(رزمایشِ ایمان، همدلی، کار و ایثارِ رمضان) در هزار و ۳۷ کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در نشست تبیین نحوه اجرای طرح ملی راهکار اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون های مسجد اجرا می شود.

 


وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا و سایر تشکل های محله با رویکردهای اعتماد سازی، شبکه سازی و جریان سازی حرکتی جهادی به منظور مواسات و همدلی ملت ایران انجام می دهند.

 


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان عنوان کرد: در این طرح 14 برنامه عملیاتی در قالب 2 بسته برنامه ای، در 4چهار محور « ایمان »، « همدلی »، « کار » و « ایثار » طراحی شده تا کانون های فرهنگی هنری بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد، این برنامه ها را اجرا کنند.

 


وی با تاکید بر اینکه این طرح در واقع پویش همدلی بچه های مسجد است، افزود: اعضا و مدیران کانون های مساجد و ائمه جماعات می توانند عکس و فیلم های اقدامات خود در این طرح ملی را با هشتک #بچه_ های_ مسجد در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

 

 

حجت الاسلام پهلوانی گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در سامانه بچه های مسجد به نشانی  bachehayemasjed.ir  در صفحه اختصاصی کانون در بخش «طرح ملی راهکار» عکس و فیلم های این طرح را بارگذاری کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در پایان این طرح به 114 کانون برتر علاوه بر کسب امتیاز فهما جوایز ارزنده و نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد، بیان کرد: همچنین به 114 فیلم و عکس برگزیده ارسالی شرکت کنندگان (خانواده ها، ائمه جماعات، اعضای کانون و...) که در قالب پویش مردمی #بچه_ های_ مسجد در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، جوایز ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 88