توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در خاوران

توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در خاوران

تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
حسینی از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در خاوران خبر داد و گفت: این بسته ها به همت مساجد خاوران در راستای همدلی مومنانه و لبیک به فرامین رهبری و در قالب پویش «پویش_مهربانی» توزیع شد.

«علی اصغر حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و فرمایشات معظم له در خصوص مواسات و همدلی مومنانه در ایام شیوع بیماری کرونا و ماه مبارک رمضان، کانون پویشی را تحت عنوان «پویش مهربانی» راه اندازی کرده است که شهروندان را به کمک نیازمندان، بخشیدن اجاره بهای خانه و مغازه دعوت می کند.


مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» مسجد «صاحب الزمان (عج)» خاوران افزود: در این پویش تعدادی از شهروندان نسبت به بخشش اجاره بهای خود اقدام کردند تا در این اوضاع کسب و کار حامی مستاجر خود باشند.


حسینی افزود: همچنین با فرارسیدن ماه مبارک رمضان به کمک خیرین و اصحاب مساجد شهر خاوران بسته های غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارانی، تخم مرغ، دستمال کاغذی، دستکش و ماسک تهیه شده و در بین نیازمندان توزیع شد.


وی خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه مردم بسیار قابل توجه بوده است که بنا داریم در سه مرحله اول رمضان، نیمه رمضان و عید سعید فطر این پویش را دنبال کنیم و مراحل خرید، بسته بندی و توزیع بسته های غذایی و معیشتی توسط اعضای کانون و هیئت تحریریه گروه رسانه ای «خاورانی ها» در حال انجام است.
 

 

پایان پیام/ 130