اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در کانون های مساجد هرمزگان

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در کانون های مساجد هرمزگان

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام پهلوانی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» با محوریت کتاب «اسرار ماه رمضان» اثر استاد « محمدتقی فیاض‌بخش » در بین بچه های مسجدی هرمزگان خبرداد و گفت: این مسابقه همسو با طرح ملی «راهکار» کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « احمد پهلوانی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنرس مساجد کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان که امسال با ایام شیوع کرونا ویروس و عدم تجمعات حضوری مسجدی همزمان شده است، مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» را ویژه اهالی مسجد برگزار می کند.

 

وی از مسابقه کتابخوانی « ادب حضور » به عنوانی یکی از برنامه های طرح ملی « راهکار»(رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان) نام برد و افزود: شرکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این مسابقه و کسب نمره قبولی در آن، در شاخص های ارزیابی کانون در سال ۱۳۹۹ لحاظ خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir/home  مراجعه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایزی نفیس اعطاء می شود.

 

 

گفتنی است؛ هم اکنون یکهزار و 37 باب کانون فرهنگی و هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مناطق شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می کنند.

 

 

 

پایان پیام/ 88