برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» ویژه اعضای کانون های مساجد

برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» ویژه اعضای کانون های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با توجه به شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» ویژه اعضای کانون های مساجد کرده است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با توجه به شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» ویژه اعضای کانون های مساجد کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: به همین منظور اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان باید کتاب «اسرار ماه رمضان» نوشته محمدتقی فیاض بخش را مطالعه کرده و برای شرکت در این مسابقه باید به پورتال الکترونیک بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه کنند.

 

وی بیان کرد: شرکت اعضای کانون و کسب نمره قبولی در این مسابقه در شاخص های ارزیابی آن کانون در سال ۱۳۹۹ لحاظ شده و به نفرات برگزیده این مسابقه کتابخوانی نیز جوایزی ارزنده ای اهدا می شود.

 

خوبی زاده با بیان این مطلب که این مسابقه کتابخوانی در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» برگزار می شود، اظهار کرد: طرح ملی راهکار، با ارائه راهکارهای مفیدی همچون شناسایی افراد نیارمند و متضرر از کرونا و جلب مشارکت های خیرین، موجی از همدلی و همراهی اعضای کانون های مساجد در یاری رساندن به این قشر ضعیف جامعه را فراهم کرده است.

 

مدیر  ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: بر همین اساس فعالیت های کانون های مساجد جنوب کرمان با محوریت اجرای طرح ملی «راهکار» با قوت در حال اجرا می باشند.

 

وی در خاتمه ابراز کرد: با ایجاد فضای همدلی و وحدت بین اعضای کانون ها، افراد نیازمند محله ها و خیرین شناسایی شده اند و بچه های مسجدی کانون ها تاکنون تعداد قابل توجهی سبد غذایی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کرده اند.

پایان پیام/ 586