۱۴۰ عنوان برنامه براي دهه كرامت پيش‌بيني شده است

۱۴۰ عنوان برنامه برای دهه كرامت پیش‌بینی شده است

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۸
حجت‌الاسلام رضواني‌نژاد با اشاره به پيش‌بيني بالغ بر ۱۴۰ عنوان برنامه در دهه كرامت بر استفاده حداكثري از همه ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي عضو جهت گراميداشت اين ايام تاكيد كرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با بیان اینکه از ۱۳ تا ۲۳ تیر مصادف با دهه کرامت است بر ضرورت برنامه‌ریزی مطلوب جهت گرامیداشت ایام تاکید کرد.

 

دبیر اجرایی شورای استانی دهه کرامت در گیلان با اشاره به نامگذاری ایام گفت: مطلوب است که متناسب با عناوین روزها برنامه‌هایی با مشارکت مردمی اجرا شود.

 

وی با اشاره به پیش‌بینی بالغ بر ۱۴۰ عنوان برنامه در دهه کرامت بر استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های عضو تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها برنامه‌های تدارک دیده شده خود را به کانون‌های مساجد ارسال کنند.

 

رضوانی‌نژاد بر محوریت مساجدو بقاع متبرکه در برگزاری آیین‌های بزرگداشت دهه کرامت تاکید کرد و اظهارداشت: توجه به ارزش‌های ناب اسلامی، فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب و نیز نامگذاری سال‌های اخیر به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب  مقام معظم رهبری، توجه به عملیاتی شدن شعار سال، تعمیق و تبیین فرهنگ زیارت، تقویت و ترویج فرهنگ وقف و نذر از دیگر اهداف تشکیل این شورا است.

 

«رضا علیزاده» نیز در این جلسه با تاکید بر ترویج فرهنگ رضوی در جامعه گفت:  باید فرهنگ غنی اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) را به جامعه بشناسانیم.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید بر تجمیع برنامه‌ها در دهه کرامت و جلوگیری از موازی‌کاری در این خصوص اعلام کرد: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برنامه‌های استانی برگزار و از امکانات بهره جوییم.

 

«پروین حلاج‌رضایی» با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف دهه کرامت در تاسیسات گردشگری استان تصریح کرد: موزه چای و موزه رشت آمادگی لازم جهت برگزاری نشست‌های قصه‌گویی از زندگانی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) و امام رضا(علیه‌السلام) را دارد.

 

سرپرست روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از برگزاری تورهای مذهبی داخل استانی در این ایام خبر داد و افزود: در ۱۶ شهرستان نمایشگاه صنایع دستی برپا می‌شود.

 

 

پایان پیام/ م