آغاز طرح اوقات فراغت كانون‌هاي مساجد با شركت ۲ ميليون نفر

آغاز طرح اوقات فراغت كانون‌های مساجد با شركت ۲ میلیون نفر

تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۳۹۸
رئيس ستاد هماهنگي كانون‌هاي مساجد كشور گفت: طرح سراسري اوقات فراغت كانون‌هاي مساجد با شركت ۲ ميليون و ۳۰۰ هزار نفر اعضاي اين كانون‌ها آغاز شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی‌کانو‌‌ن‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به نقل از مهر، حجت‌الاسلام «حبیب رضا ارزانی» در مراسم افتتاحیه طرح سراسری اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سالن ارشاد شهر پلدختر اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه وزیر ارشاد به حوزه اوقات فراغت امسال بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کل کشور هم‌زمان طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد را آغاز کردند.

 

وی گفت: امسال پایتخت فرهنگی هنری مساجد در کشور به عنوان پایتخت فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) در شب ولادت فاطمه معصومه (س) انتخاب می‌شود که هدف آن همنوا شدن فعالیت‌های متعدد در موضوعات مختلف است که توسط اعضای کانون‌های مساجد انجام می‌شود.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: پایتخت فهما با ملاک قراردادن این فعالیت‌ها که اجرای آن در سامانه ثبت شده امتیاز بندی می‌شود و در نهایت با جمع بندی امتیازها یک استان، شهرستان و شهر به عنوان پایتخت فرهنگی هنری کشور انتخاب و معرفی می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ارزانی خاطرنشان کرد: استان لرستان با وجود ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری و شهرستان پلدختر با ۳۹ کانون فرهنگی هنری می‌توانند با ثبت بهترین فعالیت‌ها و برنامه‌های خود در این طرح شرکت کنند.

 

وی گفت: در دهه کرامت کاروان دهه کرامت به ۱۰ استان کشور با برنامه‌های هنرمندان و بچه‌های شاخص مسجدی اعزام می‌شوند که استان لرستان یکی از این استان‌ها است و برنامه‌های آن در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/ م