توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط توسط ۲۰ کانون فرهنگی بین نیازمندان

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی توسط توسط ۲۰ کانون فرهنگی بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود.

«علیرضا دولت آبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، سومین مرحله رزمایش بزرگ «مواسات و همدلی مومنانه» به منظور دستگیری از نیازمندان را در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این رزمایش به همت خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه در قالب این رزمایش هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین نیازمندان استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود، ادامه داد: حدود ۲۰ کانون فرهنگی و هنری از شهرستان های بویراحمد، گچساران و دهدشت برای توزیع این نذری ها مشاکت دارند.

 

دولت آبادی هدف از اجرای طرح نذر و اهدای قربانی را حمایت از هم ‌وطنان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌ آوری و توزیع نذر قربانی جهت ایتام و اطعام نیازمندان عنوان کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد کانون های فرهنگی مساجد استان همچنین با مشارکت کانون و موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) استان قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا»، در نظر دارد به مناسبت نیمه شعبان 20 راس گوسفند خریداری و به نیت سلامتی آقا امام زمان(عج) قربانی کرد.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از 200 میلیون ریال در نظر گرفته شد، اظهار داشت: نیمی از این مبلغ را موسسه و کانون فرهنگی و هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) قم و مابقی نیز توسط کانون های فرهنگی هنری از بانیان خیر محلی دریافت شد.

 

دولت آبادی یادآور شد: طرح «نذر قربانی» طربق روال سال های گذشته همزمان با نیمه شعبان، به نیت سلامتی امام زمان (عج) در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می ‌شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نذر قربانی با نیت سلامتی امام زمان (عج) اجرا و پس از خرید گوسفند و قربانی کردن، گوشت آن نیز بین مستمندان توزیع شد.

 

پایان پیام/ 82