مسجد مقدس جمكران ميزبان «سفيران آفتاب» مي‌شود

مسجد مقدس جمكران میزبان «سفیران آفتاب» می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸
حسين‌آبادي از برپايي برنامه‌هاي مختلف در مسجد مقدس جمكران همزمان با فرا رسيدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه مصعومه (س) و ميزباني از خادمان آستان قدس رضوي خبر داد.

  

به‌گزارش ستاد خبری دهه کرامت، حجت‌الاسلام «یاسین حسین‌آبادی» معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه برنامه‌های مسجد جمکران در ایام دهه کرامت گفت: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه مصعومه (س) به طور رسمی آغاز می‌شود. در روز ولادت آن حضرت نیز میزبان خادمان آستان قدس رضوی با عنوان «سفیران آفتاب» خواهیم بود.

 

وی از اجرای ۵ برنامه شاخص در ایام دهۀ کرامت خبر داد وگفت: برنامه خطبه‌خوانی خادمان مسجد مقدس ‌جمکران، قرائت دعای کمیل، ندبه و توسل نیز با محوریت کرامت فاطمی و رضوی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

 

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: برنامه‌های امسال مسجد مقدس جمکران در دهۀ کرامت با محوریت خانواده و ازدواج آسان برگزار می‌شود. از روز ولادت حضرت معصومه (س) که روز دختر نام دارد تا روز ولادت امام رضا (ع)، تمام برنامه‌ها اعم از برگزاری نشست، همایش، جشنواره و سخنرانی و نمایشگاه و در راستای تبیین اهمیت خانواده و ازدواج آسان و پرهیز از سخت‌گیری در این سنت مقدس برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: مسجد جمکران چند برنامه مشترک با اعتاب مقدسه با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه (س) دارد که از جمله آنها؛ تجلیل از هفت نفر از خادمان فعال حوزه خانواده است.

 

وی یادآور شد: قرار است به خادمان برگزیده و فعال اعتاب مقدس اعم از مشهد مقدس، شاهچراغ (ع)، عبدالعظیم حسنی (ع) و حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و نیز آستان‌های سراسر کشور تندیس‌هایی به یادگار اهدا شود و هر عتبه سهمیه معرفی یک خادم در این زمینه را دارد.

 

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی از برگزاری جشنواره عکس «زندگی به سبک اهل‌بیت (علیهم‌السلام)» خبر داد و گفت: مهربانی در خانواده، وظایف متقابل والدین و فرزندان، خانواده منتظر و از جمله موضوعات این جشنواره است که فراخوان آن در روزهای آینده اعلام خواهد شد. اختتامیه جشنواره عکس «قاب فیروزه‌ای» و نیز جشنواره «نغمه‌های مهدوی» که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شده است، در دهه کرامت برگزار و از برگزیدگان آنها تقدیر می‌شود.

 

 

پایان پیام/