اجرای پاتوقی گروه سرود شهید پایدار به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

اجرای پاتوقی گروه سرود شهید پایدار به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)

تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، اقدام به اجرای پاتوقی سرود کرد.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، اقدام به اجرای پاتوقی سرود کرد.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت افزود: از آنجایی که تصمیم گرفتیم این بار اجراهای پاتوقی گروه سرود را فقط در مرکز شهر جیرفت اجرا کنیم بنابراین عصر امروز ۲ سرود یکی در چهار راه بسیج و دیگری در میدان امام جیرفت اجرا شد.

وی عنوان کرد: سرودهایی که امروز اجرا شد با نام های کریم اهل بیت علیه السلام و ماه خدا بود و بچه ها برای اجرای این سرودها بیش از یک هفته تلاش شبانه روزی انجام دادند تا امروز یکی از بهترین اجراهای سرود را داشته باشند.

عباس زاده ادامه داد: بچه ها ۶ روز در منازل خود تمرین کردند و بنده نیز از طریق فضای مجازی آموزش های لازم را به آنها ارائه کردم البته یک روز نیز برای هماهنگی بیشتر بچه ها در هنگام اجرا، با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجدالرسول تمرین دسته جمعی داشتند.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت در خصوص برنامه های آتی این گروه سرود، اظهار کرد: به احتمال خیلی زیاد گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت روزهای قدر و عید فطر نیز سرودهایی مرتبط با این ایام را اجرا می کند.

وی ابراز کرد: به قصد توسل و عرض ارادت از راه دور به ساحت مقدس امام حسن مجتبی علیه السلام برای رفع بلای کرونا از جوامع بشری و با هدف ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین مردم، عصر امروز این گروه سرود اجرای پاتوقی داشتند.

عباس زاده بیان کرد: عصر امروز یکی از رهگذران جلو آمد و کار بچه ها رو تحسین کرد رفت بعد از ۱۰ دقیقه با شاخه های گل رز قرمز برگشت و به هر یک از بچه ها یک شاخه گل هدیه کرد، بچه های گروه خیلی خوشحال شدند و قطعا اینمی خاطرهم خوش هرگز از یاد آنها نمی رود.

سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت در خاتمه یادآور شد: این گروه سرود پیش تر اجراهای پاتوقی به منظور تشکر از کادر درمان و مدافعان سلامت، میلاد امام زمان (عج)، ولادت مقام معظم رهبری و همچنین هم زمان با حلول ماه مبارک رمضان به سفارش مرکز آوای رضوان آستان قدس رضوی، اجرا کرده است.

پایان پیام/ 586