اقدامات کانون «امام حسن مجتبی(ع)» در رزمایش کمک مومنانه/ قرآن؛ محور فعالیت این کانون برتر «فهما»

اقدامات کانون «امام حسن مجتبی(ع)» در رزمایش کمک مومنانه/ قرآن؛ محور فعالیت این کانون برتر «فهما»

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
احسانی‌زارع با اشاره به مشارکت فعال کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» در رزمایش مواسات و همدلی مومنانه، گفت: فعالیت‌های قرآنی اعم از آموزش، برگزاری مسابقه و اجرای طرح تلاوت نور اولویت این کانون در جذب بچه‌های مسجد است.

«احمد احسانی زارع» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد  خبرگزاری شبستان درباره فعالیت های کانون «امام حسن مجتبی(ع)» شهرستان بدرسکن خراسان رضوی برای رزمایش مواسات و همدلی، اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری با الهام از سیره کریم اهل بیت(ع) در امر انفاق و کرامت و در لبیک به رزمایش مواسات و کمک مومنانه در ابتدای ماه مبارک رمضان 120 بسته معیشتی به ارزش 220 میلیون ریال را میان محرومان شناسایی شده توسط کانون، توزیع کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسن مجتبی(ع)» ادامه داد: در ادامه حضور در این رزمایش و به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسن(ع)، 60 بسته معیشتی دیگر هر کدام به ارزش 220 هزار تومان نیز فردا بین مستضعفان توزیع می شود.

 

وی درباره اولویت فعالیت این کانون شایسته تقدیر در اولین دوره طرح ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران)»، بیان کرد: اولویت کانون انجام فعالیت های قرآنی است و در این راستا آموزش در رشته های متنوع اعم از روخوانی و رونخوانی، تجوید و حفظ و ... برگزاری مسابقات، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای طرح تلاوت نور و ... را انجام می دهد.

 

احسانی زارع با بیان اینکه این کانون در اجرای طرح های ملی و سراسری همچون طرح ملی «راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان)» مشارکت دارد، یادآور شد: برگزاری جلسات هفتگی شرح نج البلاغه و صحیفه سجادیه از دیگر اقداماتی است که باعث کسب رتبه شایسته تقدیر توسط کانون «امام حسن مجتبی(ع)» در طرح ملی فهما شد.

پایان پیام/ 9