کمک های همدلانه فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای نیازمندان

کمک های همدلانه فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) برای نیازمندان

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت (علیه السلام) فعالان کانون الهادی (ع) مسجد آقا کاظم کمک های همدلانه خود را در بین نیازمندان توزیع کردند.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قرارگاه رزمایش کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) مسجد آقاکاظم به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (علیه السلام) مرحله سوم از توزیع بسته های معیشتی و مرحله دوم رزمایش ملی کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان را در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) تصریح کرد: در این دوره 40 بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال با مشارکت خیرین و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» در بین خانواده های آسیب پذیر شناسایی شده، توزیع شد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: در سال ۹۹ بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی، فرهنگی و اقلام بهداشتی و غذای گرم در طی ۷ مرحله با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون ریال به همت فعالان این کانون توزیع شده است.

 

جبارزاده افزود: پنجشنبه هر هفته در ماه مبارک رمضان توزیع تعداد ۹۰ پرس غذای گرم و افطاری بین نیازمندان آبرومند محله با مشارکت خیرین در راستای طرح ملی «راهکار» از دیگر فعالیت های خیرخواهانه این کانون است.

 

وی خاطر نشان کرد: بسته بندی افطاری و غذای گرم با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تهیه و توزیع می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (علیه السلام) اذعان داشت: این فعالیت های فرهنگی و خیرخواهانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای مشارکت در کمک های مومنانه برای نیازمندان جامعه و آسیب دیده از بیماری کرونا صورت گرفته است.

پایان پیام/ 365