تولید سرود در مدح امام حسن(ع) توسط گروه «پیروان ولایت»/ اجرای سرود «با هم باشیم» در محله‌های بجنورد

تولید سرود در مدح امام حسن(ع) توسط گروه «پیروان ولایت»/ اجرای سرود «با هم باشیم» در محله‌های بجنورد

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
نامور اعلام کرد: به همت گروه سرود «پیروان ولایت» کانون «صاحب‌الزمان(عج)» و به مناسبت میلاد سبط اکبر پیامبر(ص)، سرود در مدح امام حسن مجتبی(ع) تولید شده است. همچنین، در این ایام سرود خیابانی «با هم باشیم» اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «علی نامور» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، از تولید سرود در مدح امام حسن مجتبی(ع)، به همت گروه سرود «پیروان ولایت » خبر داد و اظهار کرد: این پروژه هنری با تلاش فراوان از اواسط فروردین سال جاری آغاز و از سوی کودکان و نوجوانان عضو در این گروه سرود اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) استان بجنورد با بیان اینکه در جریان تولید سرود امام حسن مجتبی (ع) معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و حوزه هنری استان مشارکت داشتند، ادامه داد: شاعر این سرود «رضا باقری» است و آهنگسازی آن از سوی «معین جوادی» انجام شده و «آرمان حمیدی»، از هنرمندان موسیقی استان در استودیوی آرمان بجنورد این سرود را ضبط و آماده کرده است.

 

نامور با بیان اینکه در کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) محله ویلاشهر بجنورد تلاش داریم به صورت تخصصی در حوزه سرود وارد شویم، افزود: در ایام قرنطینه و با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 اجراهای متعددی به همت هنرمندان نوجوان گروه سرود (پیروان ولایت) در نقاط مختلف انجام شد که از آن جمله می‌توان به اجرا در افتتاحیه رسمی رزمایش مواسات در خراسان شمالی و نیز در مرحله دوم این رزمایش به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با سرودهای «ماه خدا» و «بهار مهربانی» اشاره داشت.

 

سرپرست گروه سرود مسجدی «پیروان ولایت» بجنورد در ادامه از اجرای های خیابانی سرود «کنار هم باشیم» برای مردم محله های مختلف بجنورد خبر داد و گفت: در ایام میلاد سبط اکبر نبی مکرم اسلام (ص)، گروه سرود پیروان ولایت علاوه بر سرودهایی که پیش از این ذکر شد، سرود «کنار هم باشیم» را  برای تقویت روحیه همدلی و مواسات بین مردم در ایام قرنطینه و تلاش برای شکست ویروس کرونا و نیز تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اجرا در خیابان های شهر بجنورد اجرا خواهند کرد.

 

نامور افزود: تاکنون محله ویلاشهر بجنورد شاهد اجرای سرود «کنار هم باشیم» بودند، البته این سرود روزهای جمعه و شنبه 19 و 20 اردیبهشت نیز در محلات دیگر از جمله شهرک فرهنگیان، خیابان هجرت و .... اجرا می شود.

 

وی ابراز کرد: این گروه پیش از این به طور تخصصی زیر نظر «الیاس صدری»، یکی از استادان موسیقی استان آموزش دیدند که این کلاس ها به دلیل شیوع ویروس کرونا فعلا برگزار نمی شود.

 

نامور اضافه کرد: تمرینات این گروه سرود در رعایت کامل نکات بهداشتی و پیشگیرانه انجام می شود.

 

وی در پایان به دیگر فعالیت های انجام شده این کانون با همراهی اهالی مسجد اشاره کرد و از تهیه و پخت غذای گرم و توزیع آن در میان خانواده های نیازمند منطقه ویلاشهر بجنورد خبر داد.

پایان پیام/ 9