ضیافت افطاری ۲۰۰۰ روزه دار بر سرسفره «کریم اهل بیت(ع)»

ضیافت افطاری ۲۰۰۰ روزه دار بر سرسفره «کریم اهل بیت(ع)»

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در قالب افطاری توسط موکب «طریق الکربلا» و اعضای «کانون های مساجد»، بین نیازمندان گچساران، توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز شنبه (۲۰ اردیبهشت) به مناسبت تولد امام حسن مجتبی(ع) تعداد 2000 پرس غذای گرم در قالب افطاری توسط موکب «طریق الکربلا» و «اعضای کانون های مساجد» گچساران، بین افراد بی بضاعت این شهرستان توزیع می شود.

اعضای پرشور و انقلابی «کانون های مساجد» و «موکب طریق الکربلا» جهت برگزاری سنت افطاری دادن به نیازمندان در شرایط بحران کرونا، ۲۰۰۰ غذای افطاری را در آشپزخانه کاملا بهداشتی تهیه و به درب منازل خانواده های مستمند گچساران، خواهند فرستاد.

شناسایی خانواده های بی بضاعت توسط افراد مورد اعتماد در محله های فقیر نشین شهر صورت گرفته است.

برپایه این گزارش؛ به علت شیوع بیماری کرونا و جمع آوری سفره های افطاری در مساجد و هیئت ها، هزینه‌های برگزاری مراسم افطاری، از سوی خیرین، کانون های مساجد و هیئت ها، برای تهیه بسته‌های معیشتی و پخت غذا و توزیع آن بین نیازمندان مصرف می شود.

توزیع غذای گرم در سحر های ماه مبارک رمضان، در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در مورد کمک به مومنان و دستگیری از مستمندان، با هدف طبخ و توزیع غذای سحری بین فقیران آبرومند در ماه مبارک رمضان، در شهرستان گچساران، در حال اجرا است.

پایان پیام/ 685