راه اندازی کاروان شادی همزمان با میلاد «کریم اهل بیت (ع)» در خیابان های شیراز

راه اندازی کاروان شادی همزمان با میلاد «کریم اهل بیت (ع)» در خیابان های شیراز

تاریخ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
غفاری از راه اندازی کاروان شادی همزمان با میلاد «کریم اهل بیت (ع)» در خیابان های شیراز خبر داد و گفت: این کاروان ها به مدت ۲ شب متوالی همراه با نورافشانی و اجرای گروه سرود در حال برگزاری است.

«محمدحسین غفاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت «شهید سجادیان» مسجد «حسن بن علی (ع)» شیشه گری شیراز همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) اقدام به راه اندازی کاروان شادی کریم اهل بیت کرد که به همین منظور در چهار محله با سرود خوانی و نورافشانی اقدام به برگزاری جشن میلاد شد که با استقبال گرم مردم مواجه بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» شیراز خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش «همدلی» نیز همزمان با ماه مبارک رمضان کمک های نقدی و غیرنقدی همشهریان یا خیرین جمع آوری و ساماندهی شده و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

 

فعال فرهنگی مسجد «حسن بن علی (ع)» شیشه گری شیراز افزود: به لطف خداوند متعال در دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ۳۰ بسته غذایی به ارزش 90 میلیون ريال با کمک خیرین و کانون و پایگاه مقاومت «شهید سجادیان» در مسجد «حسن بن علی (ع)» شیشه گری شیراز بسته بندی و بین خانواده های توزیع شد.

 

غفاری یادآور شد: در مرحله اول رزمایش که فروردین ماه آغاز شد، مبلغ 300 میلیون ريال کارت هدیه بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

 

پایان پیام/ 130