اهدای خون در راستای طرح ملی «راهکار» به همت اعضای کانون محراب جویبار

اهدای خون در راستای طرح ملی «راهکار» به همت اعضای کانون محراب جویبار

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
اسدی گفت: اهدای خون جهت کمک به نیازمندان این مایع حیاتی در راستای طرح ملی «راهکار» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری محراب لاریم جویبارانجام شد.

«علی اسدی»، در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت:اهدای خون جهت کمک به نیازمندان این مایع حیاتی در راستای طرح ملی «راهکار»با استقبال خوب اعضای کانون فرهنگی هنری محراب لاریم جویبار و پایگاه مقاومت بسیج این مسجد، انجام شد. 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری محراب مسجد شهدا لاریم جویبار اظهار کرد:توزیع 55 بسته معیشتی بین نیازمندان جهت لبیک به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در کمک مومنانه یکی دیگر از فعالیت ها در این روزهای شیوع ویروس کرونااست.

 

وی بیان کرد: تولید و توزیع سه هزار ماسک، 700 گان و سمپاشی محل در 12 مرحله جهت پیشگیری از این مهمان منحوس از اقدامات دیگر کانون و پایگاه مقاومت بسیج به شمار می آیند.

 

اسدی ابراز کرد: جمع آوری کمک های مالی و برنج و در اختیار قرار دادن آنها به کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) جهت یاری رساندن به افراد تحت پوشش این نهاد یکی دیگر از فعالیت هادر ماه مبارک رمضان، محسوب می شود.

 

وی گفت: اجرای برنامه و فعالیت های فرهنگی و اقتصادی بدون پشتوانه مالی، دشوار و حتی غیر ممکن است که انتظار می رود به کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت رفع دغدغه ها، مساعدت مالی لازم صورت گیرد.

پایان پیام/ 86