توزیع ۲ هزار پرس غذا در شب میلاد امام «حسن مجتبی (ع)» میان نیازمندان جهرم

توزیع ۲ هزار پرس غذا در شب میلاد امام «حسن مجتبی (ع)» میان نیازمندان جهرم

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
نیکجو از تهیه و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت (ع) میان نیازمندان شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به فعالیت کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم در روزهای کرونایی گفت: در ادامه فعالیت ها و خدمات ارائه شده به نیازمندان که به همت جوانان این کانون فرهنگی هنری در حال انجام است، تهیه و تدارک غذای گرم و توزیع میان مستمندان نیز همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)، حضرت امام «حسن مجتبی (ع)» انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم، افزود: با توجه به خدماتی که تا کنون ارائه شده این بار تصمیم بر پخت غذای گرم گرفتیم تا در این زمینه نیز بتوانیم قدمی هر چند کوچک در کمک به نیازمندان و اقشار محروم جامعه بر داریم.

 

وی بیان کرد: در این طرح و همزمان با شب میلاد امام «حسن مجتبی (ع)» به تهیه 2 هزار پرس غذای گرم اقدام و آن را میان محبان و نیازمندان توزیع کردیم.

 

نیکجو با اشاره به اینکه فعالیت های جهادی جوانان کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم همچنان که پیش از این و از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» آغاز شده بود، ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این برنامه ها با ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها آغاز و اکنون با پخت غذای گرم و توزیع میان مستمندان ادامه پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: البته خدماتی دیگر همچون خرید اقلام مورد نیاز خانواده سالمند اطراف مسجد، ایجاد کارگاه ماسک به همت خواهران عضو کانون فرهنگی هنری در فضای کانون، تهیه بسته های غذایی و... نیز در برنامه های کانون به چشم می خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد جامع شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: تهیه 2 هزار پرس غذای گرم، هزینه ای بالغ بر 35 میلیون ریال در بر داشت که به همت خیران و نیکوکاران تامین شد.

 

وی با اشاره به روند فعالیت این کانون در تهیه و توزیع غذای گرم اشاره کرد و گفت: در ادامه این برنامه و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری پخت و توزیع غذای گرم همزمان با شب های قدر در دستور کار ما قرار گرفته است.

 

نیکجو با قدردانی از تلاش های خیران و اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» که در این مدت شبانه روز یاری گر مردم به ویژه محرومان بوده اند، تصریح کرد: بیش از 70 نفر از جوانان این کانون فرهنگی هنری از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» که فعالیت جهادی کانون آغاز شده شبانه روز پای کار آمده تا با تلاش خود گرهی از مشکلات مردم به ویژه محرومان بردارند.

 

پایان پیام/ 691