جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه شب در فضای مجازی برگزار شد

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه شب در فضای مجازی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
پاشه با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت سه شب در فضای مجازی توسط کانون «پیمان غدیر» جهرم، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان این مراسم از شب نیمه رمضان در فضای مجازی برگزار شد.

«حسین پاشه» با اشاره به اجرای برنامه های کانون همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا نتوانستیم که در مسجد میزبان عاشقان کریم اهل بیت (ع) در نیمه ماه مبارک باشیم و جشن ها در فضای مجازی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» جهرم با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی و مداحی همراه بود، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری هیئت امنا و بسیجیان مسجد «امام حسن مجتبی (ع)» کوی «جبذر»، کانون فرهنگی هنری «پیمان غدیر» و کانون مداحان شهرستان جهرم به صورت زنده از ساعت 21 و 30 دقیقه در پیام رسان های فضای مجازی اجرا شد.

 

وی افزود: در شب اول و سوم حجت الاسلام «فتاحی» با محوریت زندگانی کریم اهل بیت (ع) سخنرانی کرد و سخنران شب دوم حجت الاسلام «مدبر»، امام جمعه جهرم بود و مداحان اهل بیت (ع) شهرستان از جمله «فرشید میرزایی»، «علیرضا عطائی»، «ابوالفضل قناعت پیشه»، «امین بشارتی»، «محسن ذاکری» و حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان» ارادتمندان اهل بیت (ع) را به فیض رساندند.
 

پایان پیام/ 130