اهدای ۱۵۰ سبد غذایی به نیازمندان فاروقی همزمان با نیمه ماه رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع)

اهدای ۱۵۰ سبد غذایی به نیازمندان فاروقی همزمان با نیمه ماه رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع)

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
زارع با اشاره به اهدای ۱۵۰ سبد غذایی به نیازمندان فاروقی همزمان با نیمه ماه رمضان و میلاد کریم اهل بیت (ع)، گفت: این برنامه در راستای اجرای طرح «رزمایش مومنانه» طبق فرمایش رهبری اجرا شد.

«مریم زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طرح «رزمایش مومنانه» طبق فرمایش مقام معظم رهبری به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) در نیمه ماه رمضان اجرا شد که در قالب این طرح 150 سبد غذایی بین نيازمندان و آسيب ديدگان دوران شیوع ويروس منحوس کرونا توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری «الغدیر» روستای «فاروق» مرودشت با اشاره به اینکه این بسته ها به همت مجمع خیرین فاروق تهیه و در مسجد «حضرت علی (ع)» بسته بندی و آماده سازی شد، افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی، نخود، لوبیا، عدس، خرما و سویاست و بسته های بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده و دستکش نیز تدارک دیده شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در مراسم تهیه و توزیع این اقلام مجتبی زارع، مدير حراست استانداری فارس و حجج الاسلام رستگار، امام جمعه شهر سیدان و بلباسی، امام جماعت مسجد «حضرت علی (ع)» فاروق و جمعی از مدعوین و مسئولین محلی حضور داشتند.

پایان پیام/ 130