اطعام نیازمندان روستای «خلف طاحونه» همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) با توزیع ۸۵ بسته معیشتی

اطعام نیازمندان روستای «خلف طاحونه» همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) با توزیع ۸۵ بسته معیشتی

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
زارع از تهیه و توزیع ۸۵ بسته معیشتی و اطعام نیازمندان روستای «خلف طاحونه» همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) خبر داد و گفت: این بسته ها در قالب طرح رزمایش «همدلی و کمک مومنانه» توزیع شد.

«محسن زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای توجه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان و ایام شیوع بیماری ویروس کرونا، پویش «کمک_مومنانه» راه اندازی شد و متولیان این امر در روستای «خلف طاحونه» در قالب رزمایش «همدلی» به میدان آمده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «محبین اهل بیت (ع)» مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» روستای «خلف طاحونه» شهرستان مرودشت افزود: با مساعدت خیرین روستا مبالغی جمع آوری شد که با کمک نهاد های روستا از جمله دهیاری و شورای اسلامی، امام جماعت و هیئت امنا مسجد و امام جماعت، کانون فرهنگی هنر و پایگاه های بسیج خواهران و براداران 85 بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تهیه شد.

 


وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی در سالروز ولادت کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی (ع) بین اقشار بی بضاعت و کم درآمد روستا توزیع شد، افزود: این بسته های رمضانیه شامل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، سویا و حبوبات است.

 

 

پایان پیام/ 130