تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان

تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان

تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
شریفی از تهیه و توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش «کمک مومنانه» همزمان با ماه رمضان خبر داد و گفت: ۲۰۰ بسته از این تعداد همزمان با میلاد امام حسن (ع) بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

«حامد شریفی» با اشاره به اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش «کمک مومنانه»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: برنامه ریزی اجرای رزمایش در راستای عمل به فرامین رهبری صورت گرفت و کمک های مردمی و خیرین در این راستا جمع آوری شد و طبق برنامه ریزی 600 بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا تحویلدار» مسجد «محمدی» شیراز با اشاره به اینکه تاکنون 400 بسته معیشتی آماده و توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل سه کیلوگرم برنج، یک بطری روغن مایع، یک قوطی رب گوجه فرنگی، یک کیلوگرم عدس، یک کیلوگرم سویا، یک عدد ماکارونی و یک جعبه خرما است که در مرحله دوم 200 بسته همزمان با میلاد امام حسن (ع) بین نیازمندان شیراز توزیع شد.

 

وی گفت: نیازمندان توسط اطلاعات قبلی که در کانون ثبت شده و خانواده های نیازمند در سطح محدوده کانون شناسایی شده اند و همچنین تعدادی بسته هم در محله های کم بضاعت شیراز مانند «ماذون قشقایی»، «کوزه گری» و خیابان حسینی توزیع شده است که افراد توسط معتمدین معرفی شدند.

 

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه ۲۰۰ بسته معیشتی هم در شب شهادت حضرت امام علی (ع) توزیع خواهد شد، افزود: از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان نیز پخت و توزیع غذای گرم در 2 مرحله در آشپزخانه مسجد و کانون است که مرحله دوم جمعه به مناسبت شب ولادت امام حسن (ع) انجام شد.

 

 

پایان پیام/ 130