فعالان کانون یوسف زهرا (عج) قرارگاه همدلی و مواسات «منتظران ظهور» را تشکیل دادند

فعالان کانون یوسف زهرا (عج) قرارگاه همدلی و مواسات «منتظران ظهور» را تشکیل دادند

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عج) از تشکیل قرارگاه همدلی و مواسات با عنوان «منتظران ظهور» به همت فعالان این کانون در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» خبر داد و گفت: تاکنون ۴ مرحله بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

«حسن اسکندرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون یوسف زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرارگاه همدلی و مواسات با عنوان «منتظران ظهور» را در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و طرح ملی «راهکار» تشکیل دادند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تصریح کرد: تاکنون 4 مرحله بسته معیشتی و بهداشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در بین نیازمندان محله گلمغان توزیع شده است و این کمک های مؤمنانه با شعار دعای برای سلامتی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) همچنان ادامه خواهد داشت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: چهارمین مرحله این کمک ها نیز امروز با توزیع 40 بسته معیشتی پیگیری شد که این بسته شامل گوشت قرمز، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، قند، شکر، آرد فرنی، برنج، خرما، لپه و چای است.

 

اسکندرپور افزود: در 3 مرحله پیشین نیز 230 بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان توزیع شده بود و تلاش می شود تا در این روزهای سخت افراد نیازمند احساس کمبود نداشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع 5 تن محلول ضدعفونی در بین اهالی محله گلمغان و تولید 1500 ماسک برای نیازمندان نیز از دیگر برنامه های مبارزه با بیماری کرونا به همت فعالان این کانون است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ادامه داد: البته با همکاری ارگان های مختلف 20 گالن محلول ضدعفونی محیط، 400 کیلو محلول ضدعفونی و 100 بسته الکل نیز تهیه شده بود که به همت فعالان این کانون در بین اهالی و نیازمندان توزیع شد.

 

اسکندرپور عنوان کرد: 40 بسته بهداشتی نیز شامل ژل دست، ماسک، مواد ضدعفونی کننده محیط و صابون نیز به همت یکی از خیرین تهیه و توسط فعالان کانون یوسف زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اعلام داشت: فعالان این کانون در راستای کمک مؤمنانه تاکنون اقدام به ضدعفونی محله و مسجد کرده اند و همچنان کمک های همدلانه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری یوسف زهرا (عجل الله تعالی فرجه الشریف) یادآور شد: جبهه فرهنگی کانون های مساجد را به جبهه همدلی و مواسات تبدیل کرده ایم تا مسجد به عنوان پایگاه کمک به محرومان همچون زمان صدر اسلام و دفاع مقدس نقش آفرینی کند.

پایان پیام/ 365