۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روستای شهبازلو توزیع شد

۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روستای شهبازلو توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا (علیه السلام) گفت: ۲۰ بسته معیشتی و بهداشتی در روستای شهبازلو به همت فعالان این کانون در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» توزیع شد.

«محمد ولی زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 20 بسته معیشتی و بهداشتی در روستای شهبازلو به همت فعالان این کانون در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا (علیه السلام) تصریح کرد: بسته معیشتی شامل گوشت قرمز، تن ماهی، لپه، سویا، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و روغن مایع و بسته بهداشتی نیز شامل دستمال کاغذی، مایع دستشویی و مایع ظرفشویی است که در بین نیازمندان این روستا توزیع شد.

 

وی اظهار داشت: این بسته های معیشتی و بهداشتی با مشارکت فعالان کانون و خیرین تهیه شده و تلاش می شود با مشارکت ارگان های مختلف توزیع این بسته های در بین نیازمندان روستا افزایش یابد.

 

ولی زاده تاکید کرد: ضدعفونی مسجد و معابر روستا از دیگر فعالیت های همدلانه فعالان این کانون در راستای مبارزه با شیوع بیماری کرونا است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهدا (علیه السلام) افزود: این خدمات داوطلبانه افتخاری برای فعالان این کانون است که لبخند مهربانی را بر لبان اهالی روستا هدیه داده اند.

 

ولی زاده یادآور شد: این همدلی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و قدمی برای مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه است.

پایان پیام/ 365