توزیع ۴۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان در راستای طرح ملی راهکار

توزیع ۴۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان در راستای طرح ملی راهکار

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
بناگر از توزیع ۴۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان در راستای طرح ملی راهکار خبر داد و گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در اقدامی خودجوش روزانه حداکثر ۴۰۰ غذا گرم شامل ۲۰۰ افطار و ۲۰۰ سحر آماده با رعایت نکات بهداشتی توزیع می‌کنند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار شبستان به تعطیلی فعالیت‌های حضور کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل در پی شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: از همان روزهای آغازین بسیاری از اعضای این کانون فعالیت‌های جهادی را در راستای مبارزه با این ویروس شروع کرده‌اند که همچنان ادامه دارد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد (ع) آمل یادآور شد: دوخت ماسک، توزیع مواد ضدعفونی‌کننده بین مردم و مراکز درمانی، ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، منازل، مسجد، بیمارستان هدف توزیع سبد کالا و... از دیگر فعالیت‌های این مسجد و کانون فرهنگی هنری بوده است.

 

وی به همت والای بچه‌های این مسجد با همراهی جانانه امام جماعت دوست‌داشتنی کانون سجادیه برای تهیه ارزاق معیشتی نیازمندان اشاره کرد و افزود: اعضای این کانون همچنین برای تهیه افطار و سحر نیازمندان نیز پای‌کار هستند.

 

بناگر از تهیه و توزیع 4000 پک غذای گرم در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: به مدت 10 روز از قرار روزی 200 افطار برای هر یک از اعضای خانواده شامل یک عدد نان، دو عدد خرما، یک عدد پنیر و یک‌کاسه فرنی یا شله‌زرد و 200 وعده سحری برای هر نفر یک پرس زرشک‌پلو با مرغ به همراه یک عدد ماست توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه یک گروه 20 نفره پشتیبانی اجرای این فعالیت عام‌المنفعه را بر عهده دارد، افزود: تمامی هزینه‌های این برنامه که در راستای طرح ملی راهکار در حال اجراست از محل کمک‌های مردمی تأمین‌شده است.

 

بناگر خاطرنشان شد: برای تهیه هر 400 وعده‌غذای افطاری و سحری 2 میلیون تومان هزینه می‌شود.

پایان پیام/ 286