توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان

توزیع ۲۰۰۰ هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
دولت آبادی گفت: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری کانون ها، تاکنون دو هزار بسته گوشت قرمز بین نیازمندان این استان توزیع کرده است.

«علیرضا دولت آبادی» با اشاره به فعالیت‌ های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویر احمد در راستای اجرای رزمایش «مواسات و کمک مومنانه»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در این راستا هزار و ۲۰۰ بسته گوشت متبرک بین خانواده‌ های نیازمند توزیع شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای سومین مرحله از طرح نذر قربانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این طرح با همکاری خیرین برنامه «سمت خدا»، موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) و آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ٣٠ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد و به ارزش بیش از ١٦٠ میلیون تومان در حال برگزاری است.

 

دولت آبادی یادآور شد: در این سه مرحله ۲ هزار بسته گوشت به ۲ هزار خانواده نیازمند اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر وظایف سازمانی، در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با تشکیل قرارگاه های جهادی به یاری نیازمندان شتافته اند، اضافه کرد: در طول این مدت ۲ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی به همت خیرین استانی از طرف کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز بین نیازمندان استان توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به فرمایش های مقام معظم رهبری درباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کمک مومنانه اشاره کرد و گفت: این برنامه ها برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد یک فرصت‌ است تا با کارهای خداپسندانه، از آسیب دیدگان کرونا و خانواده‌ های بی بضاعت به ویژه در طول ماه مبارک رمضان حمایت کنند.

 
 

 

پایان پیام/ 82