اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها

اطعام کریمانه نیازمندان به یاد سردار دل ها

تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
فهیمه برخان گفت: هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به یاد سردار دل ها و به منظور اطعام نیازمندان یتیم تعداد ۱۰۰ سبد غذایی به همت بچه های عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج تهیه شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام به یاد سردار دل ها و به منظور اطعام نیازمندان یتیم تعداد ۱۰۰ سبد غذایی به همت بچه های عضو کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج تهیه شد.

 

 


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: هر سبد غذایی به ارزش بیش از ۲۵۰ هزار تومان شامل ۵ کیلو برنج، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، مرغ منجد، ماکارونی و بسته نیم کیلویی گوشت قرمز، کنسرو و میوه بود.

 



وی اضافه کرد: به پیشنهاد بچه ها بسته های گوشت را به عشق سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مزین به عکس ایشان کردیم و در کنار هر سبد غذایی یک شامپو نیز قرار داده شد.

 

 



برخان ابراز کرد: برای حفظ کرامت نیازمندان بسته ها را شبانه و بدون تهیه عکس و یا فیلم در بین این خانوارهای نیازمند توزیع کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه عنوان کرد: در شهرستان کهنوج از سوی سپاه رزمایش مواسات و همدلی با توزیع ۴ هزار سبد غذایی به صورت گسترده برگزار شد و با توجه به تعامل و همکاری کانون فرهنگی هنری فاطمیه با پایگاه مقاومت بسیج خواهران بنابراین ما با جمع آوری کمک های در این رزمایش مشارکت کردیم.

برخان اظهار کرد: کمک های خیرخواهانه بچه های کانون به همین جا ختم نمی شود زیرا تعدادی از اعضای کانون حمایت از چند یتیم را بر عهده گرفته اند و هر ماه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه در خاتمه بیان کرد: هم زمان با شیوع بیماری کرونا با مشورت بانوان عضو کانون، در منازل خود اقدام به تولید ماسک کردیم و بعد از گذشت مدتی با دعوت از بسیج خواهران در کارگاه تولید ماسک سپاه شهرستان مشغول تولید ماسک شدیم و در این کارگاه روزانه ۲ هزار ماسک تولید می شود.

پایان پیام/ 586