۴۲ سبد معیشتی توسط «کانون حرمین» بین نیازمندان توزیع شد

۴۲ سبد معیشتی توسط «کانون حرمین» بین نیازمندان توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
غریبی گفت: در راستای رزمایش «مواسات و همدلی» به همت کانون فرهنگی «حرمین» ۴۰ سبد معیشتی، به ارزش هر بسته ۱۸۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان روستای اسلام آباد لیشتر، توزیع شد.

«بهرام غریبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، گفت: در راستای طرح «مواسات و همدلی» به همت کانون فرهنگی، هنری «حرمین» مسجد المهدی(عج) روستای اسلام آباد لیشتر و آستان قدس رضوی، ۴۲ سبد معیشتی، به ارزش هر بسته ۱۸۰ هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول کانون فرهنگی، هنری حرمین، با بیان این که مواد غذایی تهیه شده شامل (مرغ، برنج، روغن، عدس، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی) بودند، افزود: این اقلام غذایی بین افراد نیازمند و آسیب پذیری که کسب و کارشان تحت تاثیر کرونا قرار گرفته‌ توزیع شد.

وی تصریح کرد: شناسایی افراد نیازمند توسط معتمدین روستا انجام گرفته است.

این فعال فرهنگی، تقسیم بسته های غذایی، نذر قربانی، تولید و توزیع ماسک های استریل، آموزش نکات بهداشتی به مردم، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و اماکن عمومی را از جمله اقدامات کانون فرهنگی هنری حرمین در ایام شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

غریبی، با اشاره به همکاری فعالان مساجد، خیرین و مردم همیشه در صحنه، در رزمایش مواسات و همدلی، بیان کرد: همدلی عمومی و تقویت کمک های مردمی برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ضروری است.

مسئول کانون فرهنگی «حرمین» اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری حرمین از زمان شیوع ویروس کرونا در قالب های مختلف چون جمع آوری کمک های مردمی و تهیه و توزیع بسته های غذایی در بین محرومان، تولید ماسک و اجرای طرح  ضدعفونی و گند زدایی از محلات در کنار مردم بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا که شرایط اقتصادی جامعه را تحت الشعاع قرار داده و بخشی از هم وطنان و هم استانی های ما دچار مشکل معیشتی شده اند با توزیع بسته های غذایی و گوشت های قربانی می توان بخشی از نیاز این عزیزان را تامین کرد.

 

روستای اسلام آباد لیشتر واقع در ۲۵ کیلومتری شهر دوگنبدان از توابع شهرستان گچساران می باشد.

 

 

پایان پیام/ 685