حمایت هیئت های مذهبی و مسجدی، عظمت انقلاب و نظام را تقویت می کند

حمایت هیئت های مذهبی و مسجدی، عظمت انقلاب و نظام را تقویت می کند

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
آیت الله حسینی گفت: هر اندازه هیئت های مذهبی و مسجدی تقویت شوند، قدرت و عظمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (23 اردیبهشت) در دیدار تعدادی از هیئت های مذهبی شهر یاسوج، وجود هیئت های مذهبی را افتخاری برای نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشیم که افتخار حضور در هیئت های مذهبی را برای شما فراهم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این دنیا هیئت های بسیاری هستند که در مسیر ظلم و شرک قرار گرفته اند، گفت: عده ای نیز در مسیر انبیاء و اولیای الهی قرار دارند و در این راه فعالیت دارند.

 

وی خطاب به جوانان عضو هیئت های مذهبی شهر یاسوج، ادامه داد: باید قدر خود را بدانید که خداوند شما را در این مسیر قرار داده است.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی، قرآنی، مسجدی و دینی به عشق حضرت محمد و آل او فعالیت می کنند.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: امروز در مرحله ای حساس و تاریخ ساز قرار داریم که مقاومت، پیروزی و حرکت انقلاب به هیئت های مذهبی و مسجدی وابسته است.

 

وی اضافه کرد: هر اندازه هیئت های مذهبی و مسجدی تقویت شوند، قدرت و عظمت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت می شود.

 

آیت الله حسینی انقلاب اسلامی را پرورش دهنده هیئت های متدین دانست و تاکید کرد: اگر این هیئت ها آگاهی لازم در همه زمینه ها را داشته باشند، انقلاب به مسیر واقعی خود ادامه می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هیئت های مدهبی و مسجدی واقعی در مسیر واقعی ولایت، ارزش ها، مبارزه با استکبار و ایادی آن قدم برمی دارند.

 

وی با بیان اینکه هیئت های مذهبی و مسجدی باید با هویت انقلابی، اسلامی و بصیرت در میدان حضور داشته باشند، گفت: هیئت ها پا به پای ولایت در حال حرکت هستند و باید پای هویت دینی، معنوی و علوی خود باقی بمانند.

 

آیت الله حسینی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط هیئت ها، گفت: در همه صحنه ها و عرصه های انقلابی و اسلامی حضور داشته باشید.

پایان پیام/ 82