۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز توزیع شد

۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
شهبازی از توزیع ۱۵۶ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در بین تعدادی از خانواده‌ها که در جریان شیوع کرونا دچار آسیب اقتصادی شدند، توزیع شد.

« علی شهبازی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه هم با همین هدف با فرمان رهبری اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد جامع زاغمرز افزود: این کانون همچون همه کانون های فرهنگی هنری مساجد با شیوع کرونا در جریان خدمت رسانی قرار گرفت و همچنان در حال انجام وظیفه است.

 

وی اظهار کرد: یاری رساندن به نیازمندان در قالب کمک مومنانه با فرمان رهبری در زاغمرز با قوت بیشتری در حال انجام است و در کنار بسته های معیشتی، تسهیلات و وجه نقد هم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

شهبازی گفت: در مرحله دوم کمک مومنانه، 156 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی زاغمرز و قرارگاه جهادی کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد و تلاش داریم تا 500 بسته معیشتی دیگر در پایان رمضان و در آخرین مرحله کمک مومنانه در بین افراد نیازمند توزیع شود.

 

وی تصریح کرد: اهدای وجه نقد به تعداد 15 نفر که در جریان ویروس کرونا خسارت فراوان دیدند و همچنین 11 وام قرض الحسنه به 11 نفر از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی زاغمرز و قرارگاه جهادی کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) است.

پایان پیام/ 175