مردم بندرعباس مراسم شب های قدر را به طور مجازی دنبال کنند

مردم بندرعباس مراسم شب های قدر را به طور مجازی دنبال کنند

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
دکتر فرشیدی گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت طی دو هفته اخیر و آلودگی شدید شهرستانهای بندرعباس و میناب، توصیه می شود در این دو شهرستان مراسم شبهای قدر در مساجد برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « حسین فرشیدی » در جمع خبرنگاران مردم به‌خصوص اهالی شهرستان بندرعباس توصیه کرد مراسم شب‌های قدر را ترجیحاً به‌طور مجازی یا از شبکه‌های تلویزیونی دنبال کنند.

 

وی افزود: در سایر مناطق استان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شامل برگزاری مراسم ترجیحاً در فضای باز، استفاده از ۲۵ درصد ظرفیت مکان برگزاری، برگزاری مراسم کمتر از دو ساعت، رعایت فاصله ایمن حداقل یک و نیم تا دو متر، عدم توزیع هرگونه مواد خوراکی و نوشیدنی و نذری، همراه داشتن سجاده، مهر نماز و سایر لوازم شخصی امکان برگزاری مراسم وجود دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: توصیه می‌شود از ضابطین بهداشتی کمک گرفته شود و کارشناسان ناظر شبکه‌های بهداشت برای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و راهنمایی‌های لازم در مکان برگزاری مراسم حضور داشته باشند.

 

وی افزود: توصیه دیگر این است که مردم به‌ویژه در بندرعباس ترجیحاً به‌طور مجازی یا از شبکه‌های تلویزیونی این مراسم را به‌طور زنده دنبال کنند.

 

 

 

پایان پیام/ 88