مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی امام جمعه کلاردشت برگزار می شود

مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی امام جمعه کلاردشت برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام امان گفت: مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی امام جمعه کلاردشت از ساعت ۲۲ به مدت ۲ ساعت برگزار می شود.

حجت الاسلام «سجاد امان»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: مراسم احیای شب های قدر با سخنرانی حجت الاسلام «مهدی غفاری»، امام جمعه کلاردشت با محوریت اهمیت ماه ضیافت الهی و این شب های پرفیض و روحانی از ساعت 22 به مدت 2 ساعت، برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: هنگام ورود و خروج شرکت کنندگان مراسم احیا به مسجد علاوه بر هدیه کردن ماسک، ضدعفونی کامل آنها به خاطر مقابله با شیوع ویروس کرونا، صورت می گیرد تا با طیب خاطر در این محافل نورانی، شرکت داشته باشند.

 

وی بیان کرد: یکی از اعمال مورد تاکید در شب های قدر، دعا است و دعا به معنای بیان خواسته به شمار می آید که این شب ها، بهترین فرصت برای انجام این مهم است.

 

عضو فعال و رابط کانون فرهنگی و هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت ابراز کرد: انسان هر چقدر که خواسته های خدا را در قلب خویش، جای دهد و در مقابل، خواسته های غیر خدایی را از قلب خویش خارج سازد، قیمتی تر می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شب  های قدر از منظر دیگر به نوعی شب های ارزش گذاری انسان نیز محسوب می شود، تصریح کرد: مانوس شدن بیشتر به قرآن و مناجات با پروردگار متعال، تاثیرات شگرفی در زندگی دارد.

 

حجت الاسلام امان به فعالیت های کانون جهت پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، پخت نان در مسجد و توزیع رایگان آن بین نیازمندان کلاردشت، ضدعفونی محلات و خودروها از جمله فعالیت های این کانون برای مقابله با این مهمان منحوس و کمک به همنوع در این شرایط به شمار می آید.   

 

وی، راه اندازی کاروان شادی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) به همراه اجرای تئاتر و دیوارنویسی داخل شهر به نام لبیک یا مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف)، اجرای تعزیه در ماه رمضان را از اقدامات دیگر این کانون برشمرد.

پایان پیام/ 86