رادیو قطار رسانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها

رادیو قطار رسانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها

تاریخ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
فرزاد میرشکاری گفت: رادیو قطار رسانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها است که به صورت پادکست صوتی می باشد و این رادیو شالوده ای از ادبیات است.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: رادیو قطار رسانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها است که به صورت پادکست صوتی می باشد و این رادیو شالوده ای از ادبیات است که در هر ایستگاه آن با توجه به زادروز هنرمندان، زندگی هنری و آثار آنها را معرفی در بررسی می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان افزود: همچنین از طریق رادیو قطار رویدادهای جدید فرهنگی کتابخانه های روستایی را رصد و اطلاع رسانی کرده و حامیان مادی و معنوی کتابخانه را نیز معرفی و از آنها تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: فایل صوتی این رادیو هر ماه یک بار در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و اولین اپیزود این رادیو روز شنبه ۲۰ اردیبهشت سال جاری منتشر شد و مورد استقبال گرم هوادارن رادیو در سراسر کشور قرار گرفت.

میرشکاری با بیان این مطلب که کانون فاطمه ها بیش از ۱۰ سال است که فعالیت های خود را صرفا بر روی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی متمرکز کرده است، ادامه داد: هم اکنون این مجموعه قرار است با همراهی چندی از نویسندگان، گویندگان و آهنگسازان ماهر و مسلط در قالب رادیو قطار تجربه ای جدید را به گوش مخاطبان خود برساند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها عنوان کرد: عوامل رادیو قطار همگی جوانانی هنرمند، خوش ذوق، اهل کتاب و مطالعه بوده و در تلاش هستند تا پادکستی با استانداردهای بسیار مطلوب و باکیفیتی بی نظیر تولید و منتشر کنند.

وی در خصوص دلیل نامگذاری رادیو به اسم قطار، ابراز کرد: ما اعتقاد داریم ۱۰ سال قبل حرکتی که با همراهی سه دختر با نام فاطمه در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی را آغاز کرده ایم به مانند قطاری است که حرکت خود را از دهکهان آغاز کرده و در ایستگاه های مختلف در سراسر کشور تعداد زیادی مسافر سوار می کند.

میرشکاری اضافه کرد: پس از راه اندازی ۲ کانال کتابخانه صوتی فاطمه ها، باغ قصه فاطمه ها و اجرای فعالیت های کتابخوانی به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی، در تازه ترین فعالیت فرهنگی اقدام به تاسیس رادیو قطار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها اظهار کرد: این قطار هرگز از حرکت باز نمی ایستد و با تعداد زیادی از مسافران مختلف به سراسر جهان سفر می‌کند و فعالیت های خود جوش مردمی را در امر ترویج کتاب و کتابخوانی به گوش مسافران خود می رساند.

وی در خاتمه تاکید کرد: اگر چه تعطیلات طولانی کرونا تقریبا کلیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی کانون فرهنگی هنری فاطمه ها را مختل کرد اما در این مدت فرصتی پیش آمد تا به فکر برنامه جایگزین مناسبی برای انجام فعالیت های حضوری و مستقیم کتابخانه باشیم.

پایان پیام/ 586