بسته های همدلی مسجد آقامیرزااحمد در سفره های نیازمندان زنجانی

بسته های همدلی مسجد آقامیرزااحمد در سفره های نیازمندان زنجانی

تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
در راستای اجرای رزمایش همدلی در کانون های مساجد کشور، کانون فرهنگی و هنری مسجد آقامیرزااحمد زنجان با تهیه بسته های غذایی و توزیع بین نیازمندان به همدلی با این قشر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون های فرهنگی و هنری مساجد که پیش از این در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و عقیدتی برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن پیشتاز بودند این بار به فرمان رهبری لبیک گفته و با تهیه بسته های بهداشتی و غذایی به یاری نیازمندان می پردازند.

 

به همین منظور طرح ملی راهکار برای تقویت تشکل های مردمی با محوریت مساجد در کمک رسانی به نیازمندان راه اندازی شد تا ضمن تحقق فرمایشات رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان، دست یاری به سوی این قشر دراز کنند.

 

کانون فرهنگی و هنری مسجد آقامیرزااحمد زنجان هم یکی از کانون های فعال در اجرای طرح ملی راهکار است و از زمان شیوع ویروس کرونا با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین مسجد نسبت به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و غذایی اقدام می کند.

 

با اعلام رزمایش ملی راهکار کمک رسانی به نیازمندان در کانون های مساجد استان زنجان شدت گرفت و بچه های مسجد بسته های همدلی را به سفره های نیازمندان هدیه می کنند.

 

به همین منظور بسته های غذایی در مسجد میرزااحمد زنجان شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر، خرما، ماکارونی، پنیر، رب، چای، مایع دستشویی و ظرفشویی به ارزش هر بسته 7 میلیون و 550 هزار ریال و توزیع وجه نقد به ارزش یک میلیون و 300 هزار ریال در بین 500 خانوار به ارزش کلی 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در شب میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) انجام شد.

 

خیرین علاقمند برای ارسال کمک های نقدی خود به این مسجد می توانند از طریق  شماره حساب ملت 4608161065 و شماره کارت 64104337728111970 در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.

پایان پیام/ 73