کانون های مساجد با تجربه طرح ملی راهکار و تولید محتوا روز قدس را گرامی دارند

کانون های مساجد با تجربه طرح ملی راهکار و تولید محتوا روز قدس را گرامی دارند

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام احمد نجنو گفت: طرح ملی راهکار تجربه موفقی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای رزمایش مواسات و همدلی بود و نشان داد که بچه مسجدی ها می توانند از طریق تولید محتوا در فضای مجازی روز قدس را گرامی دارند.

حجت الاسلام «احمد نجنو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح ملی راهکار تجربه موفقی در اجرای رزمایش مواسات و همدلی و نیز تولید محتوا در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان برای کانون های فرهنگی هنری مساجد است و نشان داد که بچه مسجدی ها می توانند از طریق تولید محتوا در فضای مجازی روز قدس را گرامی دارند.

امام جمعه شهرستان قلعه گنج افزود: یکی از نهادهای مردمی که بلافاصله به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه لبیک گفت، کانون های فرهنگی هنری مساجد بود که بلافاصله با همکاری ارکان مساجد و به همت بچه های مسجدی، مساجد به قرارگاه مواسات و همدلی تبدیل شد.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع کرونا تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد و تعدادی دیگر در بحث ضدعفونی مساجد، اماکن عمومی سطح شهر ها و روستا فعالیت کرده و تعدادی نیز از طریق فضای مجازی اقدام به آگاه سازی مردم در زمینه راه های پیشگیری از کرونا کردند.

حجت الاسلام نجنو اظهار کرد: با توجه به پیام امام راحل در خصوص آزادی و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیست، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نامگذاری شد و هر ساله آزادی خواهان در سراسر جهان در حد توان و به شکل خودجوش به ندای امام راحل لبیک گفته و بزرگداشت این روز را برگزار می کنند.

امام جمعه قلعه گنج با بیان این مطلب که اهمیت بزرگداشت این روز بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: قدس پاره تن اسلام است و اسرائیل رو به زوال و نابودی می باشد قطعا نابودی این رژیم کودک کُش بستگی به اتحاد و انسجام مردم سراسر جهان دارد بنابراین نابودی اسرائیل باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی عنوان کرد: اکنون که با وجود بحران کرونا امکان برگزاری راهپیمایی نیست اما می توان با راه اندازی کارناوال های خودرویی، نصب تصاویر مرتبط با قدس و همچنین با تولید محتوا در فضاهای حقیقی و مجازی بزرگداشت این روز را برگزار کرد و این پیام را که ما هرگز دست از آرمان هایمان در نابودی اسرائیل بر نمی داریم، به جهان و به ویژه رژیم صهیونیستی مخابره کرد.

حجت الاسلام نجنو تاکید کرد: آنها باید بدانند دیگر جایی در زمین ندارند و بزودی از صفحه روزگار محو می شوند و شمارش معکوس برای زوال این رژیم غاصب آغاز شده است.

امام جمعه قلعه گنج بیان کرد: اصحاب رسانه نیز می توانند نقش بسزایی در بزرگداشت روز قدس از طریق تولید محتوای خبری داشته باشند.

وی در خاتمه یادآور شد: امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی در هیچ نقطه از شهرستان قلعه گنج نیست اما می توان از طریق فضای مجازی و همچنین نصب تصاویر و بنر حاوی مطالبی در خصوص قدس، این روز را در ذهن مردم تداعی کرد.

پایان پیام/ 586