دومین رویداد قرآنی «هم صدای ملائک» به همت کانون «امیران نور» سیوند در فارس برگزار خواهد شد

دومین رویداد قرآنی «هم صدای ملائک» به همت کانون «امیران نور» سیوند در فارس برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام پیشقدم سیوندی گفت: کانون «امیران نور» سیوند، دومین رویداد بزرگ قرآنی دانش آموزی استانی با عنوان «هم صدای ملائک» در ۲ محور حفظ جزء های ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم با هم و حفظ جز ۳۰ به تنهایی برگزار می کند.

حجت الاسلام «احسان پیشقدم سیوندی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری «امیران نور» سیوند، دومین رویداد بزرگ قرآنی دانش آموزی استانی با عنوان «هم صدای ملائک» در 2 محور حفظ جزء های 29 و 30 قرآن کریم با هم و حفظ جز 30 به تنهایی برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر سیوند افزود: به نفرات اول تا سوم در حفظ هر 2 جزء سه سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه سه عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم حفظ جزء 30، سه عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی اعطا خواهد شد، تاکید کرد: این رویداد ویژه دانش آموزان هشت تا 18 ساله است و ثبت نام در این رویداد تا 4 خرداد ادامه دارد و آزمون در 31 شهریورماه برگزار می شود.

حجت الاسلام پیشقدم سیوندی تاکید کرد: دانش آموزان علاقه مند می توانند برای شرکت در بزرگترین رویداد قرآنی مشخصات و محور خود را در واتس اپ به شماره 09222641032 ارسال کنند.

وی افزود: برندگان مسابقه در صفحه اینستاگرام کانون فرهنگی امیران نور سیوند به آدرس kanoon313amir اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ 130