۶۵٠ بسته مواد غذایی میان خانوارهای بی بضاعت جهرمی توزیع شد

۶۵٠ بسته مواد غذایی میان خانوارهای بی بضاعت جهرمی توزیع شد

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۹
ابراهیمی از توزیع ۶۵۰ بسته مواد غذایی به همت کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)» جهرم خبر داد که برای تهیه آن بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

«عبدالرحمن ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای رزمایش «مواسات و همدلی» در کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم، گفت: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اجرای طرح «مواسات» و «کمک های مومنانه»، این کانون با کمک خیران در 2 مرحله اقدام به تهیه بسته های معیشتی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم، افزود: با تشکیل مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم (ع)» که زیر مجموعه کانون فرهنگی هنری مستقر در مسجد است، با شناسایی اقشار و خانواده های مستمند محله و ساکن اطراف مسجد، خدمات بسیاری را در طول سال انجام می دهد.

 

وی ادامه داد: اگرچه در سال های گذشته نیز نظیر طرح «مواسات» در دستور کار این کانون و مرکز نیکوکاری بود اما امسال به واسطه سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک همگانی به مستمندان، این اقدام جدی تر از گذشته انجام و ثمرات و برکاتی را نیز به همراه داشت.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه در طرح «مواسات» کانون فرهنگی و هنری «امام موسی کاظم (ع)» و در 2 مرحله بسته های مواد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: در این 2 مرحله از طرح تعداد 650 بسته مواد غذایی به همت خیران و نیکوکاران تهیه و پس از بسته بندی به خانواده های کم برخوردار محله حیدرآباد و همجوار تقدیم شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم با اشاره به اینکه نخستین مرحله از این طرح در روز سوم شعبان و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت «ابا عبدالله الحسین (ع)» توزیع شده است، خاطرنشان کرد: در این مرحله تعداد ٢۵٠ بسته مواد غذایی تهیه و توزیع شد.

 

وی با اشاره به هزینه اجرای مرحله نخست اجرای این طرح، ادامه داد: هزینه های تامین شده از سوی خیران در این مرحله از طرح «مواسات» به ارزش ٢۵٠میلیون ریال بوده است.

 

ابراهیمی دومین مرحله از اجرای این طرح را در شب معراج «نبی مکرم اسلام (ص)» عنوان کرد و گفت: همچنین در این مرحله از طرح «مواسات» تعداد ۴٠٠ بسته مواد غذایی به ارزش ۶٠٠میلیون ریال آماده و در بین خانواده‌های بی بضاعت توزیع شد.

 

وی با اشاره به اینکه در هر 2 مرحله از این طرح هزینه ای بالغ بر 850 میلیون ریال برای تهیه بسته های مواد غذایی صرف شده است، اظهار کرد: این بسته های حمایتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، شکر، قند، عدس، چای، آرد، خرما، سویا، ماکارونی و گوشت بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام موسی کاظم (ع)»، مسجد «امام کاظم (ع)» جهرم در پایان با قدردانی از همت خیران در به ثمر رسیدن طرح «مواسات» در این کانون فرهنگی هنری، تاکید کرد: دست تک تک افرادی که در این راستا با کمک های مادی و معنوی خود به کمک محرومان شتافتند را به گرمی می فشاریم و از آنها می خواهیم همواره در کمک مومنانه به هم نوعان خود همچون گذشته ما را یاری کنند.

 

پایان پیام/ 691