پخش نماهنگ فاتحان قدس از برنامه زنده سحوری شبکه ۴ صدا و سیما 

پخش نماهنگ فاتحان قدس از برنامه زنده سحوری شبکه ۴ صدا و سیما 

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۹
ایمان عباس زاده گفت: به مناسبت روز قدس نماهنگ فاتحان قدس با خوانندگی خودم تولید شده که ساعت ۴ بامداد امروز از برنامه زنده سحوری شبکه ۴ صدا و سیما پخش شد و قرار است از شبکه های صدا و سیمای مرکز کرمان و یزد نیز پخش شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت روز قدس نماهنگ فاتحان قدس با خوانندگی خودم تولید شده که ساعت ۴ بامداد امروز از برنامه زنده سحوری شبکه ۴ صدا و سیما پخش شد و قرار است که از طریق موسسه آفرینش های هنری سپاه ثارالله از صدا و سیمای مرکز کرمان و همچنین از طریق حوزه هنری یزد در شبکه های تلویزیونی مرکز این استان نیز پخش شود.

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت با اشاره به هدف از تولید این اثر، ابراز کرد: چند شب قبل خواب شهید حاج قاسم سلیمانی را دیدم بنابراین تصمیم گرفتم برای زنده نگه داشتن یاد حاج قاسم که از شهدای مقاومت است و در راه آزادی قدس لحظه ای درنگ نکردند، این اثر را تولید کنم.

وی عنوان کرد: یک روز و نیم برای تهیه این اثر تلاش کردم تا این اثر تولید شود، شاعر و آهنگ ساز نماهنگ فاتحان قدس، سید صادق آتشی و وحید عباسکوهی نیز تنظیم کننده این اثر است.

عباس زاده افزود: از آنجایی که شاعر این اثر، اهل یزد است حوزه هنری استان یزد، از تولید این اثر باخبر شد و بنده خواسته شد که اثرم را برای پخش در شبکه های صدا و سیمای این استان ارسال کنم.

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت جیرفت اظهار کرد: از کودکی عاشق خوانندگی بودم و از دوران کودکی و نوجوانی در مسجد الرسول (ص) مکبر بودم و اذان می گفتم بعدها که عضو کانون فرهنگی هنری ولایت شدم زمینه رشد و مهارت آموزی بیشتر برای بنده فراهم شد تا حدی که در برخی از مسابقه های اذان گویی و مکبری در سطح شهرستان  و استان رتبه کسب کرده و تک خوانی سرود را آغاز کردم.

وی بیان کرد: قصد دارم خوانندگی را فقط در حوزه اشعار حماسی و انقلابی ادامه دهم و با برنامه ریزی که دارم سعی می کنم بین خوانندگی خودم و تمرین با بچه های گروه سرود شهید پایدار تعادل برقرار کنم تا به اجرای بچه ها خدشه ای وارد نشود.

عباس زاده با اشاره به فعالیت گروه سرود شهید پایدار در ماه مبارک رمضان، ابراز کرد: یک اثر جدید از گروه سرود شهید پایدار به نام عید بندگی آماده شده که قرار است به مناسبت عید سعید فطر به شکل خیابانی اجرا شود البته با شرایط شهر جیرفت که به لحاظ انتشار ویروس کرونا، شرایط مطلوبی نیست احتمال کنسل شدن این برنامه وجود دارد.

مربی گروه سرود شهید پایدار ادامه داد: بچه ها برای آماده کردن این سرود ۳ روز تمرین و تلاش کرده اند امیدوارم شرایط به حالت مطلوب باز گردد تا بچه ها بتوانند سرود عید بندگی را اجرا کنند.

وی عنوان کرد: گروه سرود شهید پایدار از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ اجرای خیابانی داشته که از این تعداد ۲ اثر در ماه رمضان اجرا شده است.

عباس زاده در خاتمه اظهار کرد: علاوه بر استقبال خوب همشهریان از اجراهای خیابانی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت جیرفت، با انتشار کلیپ هایی از این اجراها در فضای مجازی، مخاطبین بسیاری را جذب کرده ایم.

پایان پیام/ 586