توزیع ۸۰ بسته اقلام معیشتی بین نیازمندان توسط کانون «سرو قامتان» سروستان

توزیع ۸۰ بسته اقلام معیشتی بین نیازمندان توسط کانون «سرو قامتان» سروستان

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۹
خرمی با اشاره به توزیع ۸۰ بسته اقلام معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان گفت: این بسته ها همزمان با ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از ویروس کرونا به همت کانون «سرو قامتان» توزیع شد.

«سهراب خرمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا ماه مبارک رمضان برنامه های متعددی با مشارکت ۵۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان» مسجد «سرو» شهرستان سروستان  اجرا شده که شامل ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر، کنترل ورود و خروج خودرو ها و آموزش های پیشگیری از این ویروس است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان» شهرستان سروستان با اشاره به اجرای رزمایش «کمک مومنانه» در ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش بزرگ «کمک مومنانه» از طریق فضای مجازی، پیامک و تلفنی اقدام به تبلیغ بین خیرین و اهالی محله شد و با جمع آوری کمک های خیرین و طی سه مرحله، بیش از ٨۰ بسته کمک معیشتی تهیه و توزیع شد.


خرمی خاطرنشان کرد: در اجرای این رزمایش پایگاه های مقاومت بسیج «شهدای مسجد سرو» و «حضرت رقیه (س)» با کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان» شهرستان سروستان همکاری کرده اند و در قالب قرارگاه همدلی برنامه اجرا شده است.


وی ارزش ریالی هر بسته را یک میلیون و 500 هزار ريال اعلام کرد و افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، سویا، مرغ، خرما، پنیر و مایع دستشویی است و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شد.


خرمی یادآور شد: همچنین با ضدعفونی کردن مسجد برنامه های فرهنگی 15 اردیبهشت ماه با برگزاری نماز جماعت، مراسم لیالی قدر آغاز شده است.

پایان پیام/ 130