نماز عید سعید فطر در مسجد جامع حضرت حجت(عج) برگزار می‌شود

نماز عید سعید فطر در مسجد جامع حضرت حجت(عج) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۳ خرداد ۱۳۹۹
نماز عید سعید فطر با همکاری گروه جهادی، حوزه علمیه و کانون فرهنگی هنری و بسیج مسجد جامع حضرت حجت(عج) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این خانه خدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم‌ نماز عید فطر، یک شنبه، چهارم اردیبهشت ماه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در مسجد جامع حضرت حجت (عج) (واقع در تهران، خیابان قزوین، خیابان ۱۶ متری امیری، خیابان حسام الدین) برگزار و نماز به امامت آیت الله علی سیفی آملی، تولیت حوزه علمیه حضرت حجت (عج) اقامه می شود.
 
 
بنا بر این گزارش، گروه جهادی حوزه علمیه حضرت حجت (عج)، کانون فرهنگی هنری، هیئت امنا و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع حضرت حجت (عج) مسئولیت برگزاری این مراسم را با رعایت کامل نکات بهداشتی بر عهده دارند.
 
 
این گزارش می افزاید: طبق اعلام این نهادها رعایت فاصله اجتماعی و همراه داشتن مهر و کتاب ها یا متن ادعیه لازم برای اقامه نماز برای اقامه نماز عید فطر از سوی روزه داران ضروری است و خواهران نیز باید چادر نماز به همراه داشته باشند.
 
 
گروه جهادی حوزه علمیه و کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت امنای مسجد جامع حضرت حجت (عج) پیش از این نیز کار ضد عفونی کردن این مسجد و محلات اطراف آن و همچنین تامین سلامتی مردم را در برگزاری نماز جماعت و مراسم شب های قدر بر عهده داشتند.
 
 
 
 
 

پایان پیام/ 9