برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رمضان در فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان»

برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رمضان در فضای مجازی توسط کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان»

تاریخ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۹
خرمی با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه رمضان در فضای مجازی، گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه و ارسال پاسخ تا روز عید سعید فطر مهلت دارند.

«سهراب خرمی» با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: برنامه های فرهنگی ماه مبارک رمضان امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می شود که مسابقات فرهنگی نیز هر سال در سه مرحله بین نمازگزاران مسجد «سرو» توزیع می شد و برگزیدگان در بین نماز مغرب و عشا معرفی و تشویق می شدند که امسال باتوجه به شرایط موجود به صوت مجازی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سرو قامتان» مسجد «سرو» شهرستان سروستان افزود: سئوال ها در مرحله اول این مسابقه همزمان با نیمه اول ماه مبارک رمضان توسط امام جماعت مسجد تهیه و توسط کانون در فضای مجازی منتشر شد که تعداد زیادی از برادران و خواهران در این مسابقه شرکت کردند از بین شرکت کنندگان و جواب های صحیح به قید قرعه به پنج نفر هدیه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال اهدا شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج «شهدای مسجد سرو» و «حضرت رقیه (س)» برگزار می شود، تاکید کرد: مرحله دوم این مسابقه در حال برگزاری و تا عید سعید فطر مهلت شرکت است و پنج نفر از برگزیدگان مرحله دوم نیز به قید قرعه هدیه نقدی ۵۰۰ هزار ریالی اهدا خواهد شد.

 

 

پایان پیام/ 130